Sant Joan s’apropa, l’estiu ja és aquí!🌞
La setmana que ve arriba el solstici i, amb ell, l’estació més desitjada! La del repòs i les vacances: l’estiu! Una de les millors coses de l’estiu és que la natura ens ofereix una varietat immensa de fruita fresca i dolça que ve de ben a prop.
Des de la Comissió Verda de l’AFA El Miracle (a.k.a. Green Miracle) volem animar a les famílies a incloure la fruita i verdura de proximitat i temporada als àpats del dia a dia 🍉🍑
Quan consumiu fruita i verdura d’aquí i d’ara cuideu el planeta (menys emissions), esteu en comunió amb la natura i protegiu la nostra pagesia.
🍒Les cireres ja les tenim de fa unes setmanes aquí, però justament pels vols de Sant Joan estan molt ufanoses.
🌱Sabem que us agrada molt el raïm, però tot el que hi ha ara al mercat és de ben lluny. Espereu-vos un xic més que arribi la verema i al setembre tindreu tot el raïm dels nostres ceps.
🍉Que si, que les pinyes i els mangos són ben bons i ens transporten a platges tropicals, però qui vol això quan tenim albercocs dolços, préssecs sucosos i síndries refrescants menjades a l’ombra d’un pi pinyoner?
🏷️Mireu sempre l’origen a l’etiqueta i mengeu-vos el paisatge!
🌳Vivim en un paradís! Gaudim-lo i tinguem-ne cura!🫶🏼💚
Comissió Verda de l'AFA El Miracle.

Comentaris
Publica un comentari a l'entrada