El passat dia 2 de juny es va celebrar l'Assemblea de l'AFA de final de curs. En aquesta reunió es van tractar temes d'aquest curs i de l'organització del curs 2026-2027. Per les famílies que no vareu poder assisitir, us compartim la presentació que es va projectar i que podeu consultar en aquest enllaç.
- Extraescolars del curs 2026-2027.
- Presentació de l’estat econòmic actual de l’AMPA/AFA.
- Presentació de l’aplicació AmpaSoft.
- Servei de menjador 2026-2027.

Comentaris
Publica un comentari a l'entrada